Sunday 17 May 2009

Siapa sebenarnya YAHUDI & ISRAEL?

Tuesday, September 14, 2004 10:02 AM
===========================

"Yahudi merupakan satu-satunya agama yang dikhususkan kpd satu bangsa.Mereka tidak berdakwah utk menarik penganut agama lain utk masuk ke dalamagama mereka. Yahudi merupakan satu bangsa yg dikurniakan Allah paling ramainabi2 dan rasul2. Namun begitu setiap kali kedatangan nabi dan rasul merekaakan nafikan dan ada yg mereka bunuh. Antara nabi yg pernah diturunkan kpdmereka ialah Nabi Musa dan Isa..

Kaum Yahudi ini percaya bahawa Nabi Uzair merupakan Anak Allah dibumi keranabaginda boleh menghidupkan org yg telah mati. Itu secara ringkas ttg sejarahorg yahudi. Tahukah anda Yahudi di US hanya lebih kurang 5 Juta dari seluruhpenduduk negara itu.Namun begitu mereka ini cukup hebat dgn dapat menguasaiekonomi dan politik US. Nama2 Yahudi yg hebat spt Bill Gates, George Soros,Solomon, Henry Ford dan banyak lagi.

Satu perkara yg mungkin kita tidak tahu ttg Yahudi ialah mereka menguasaisenat Amerika Syarikat. Merekalah yg menentukan dasar luar US. Palingmenarik, walaupun mereka menguasai senat US, tetapi mereka melantikPresident dari kalangan Kristian. Tahukah anda kenapa?

Yahudi ini perancangan cukup rapi dan licik. Mereka merupakan invisiblehands disebalik keangkuhan USA pada masa kini. Yahudi pernah merempat dinegara asing spt di Jerman. Pada zaman pemerintahan Nazi, Hitler telah membunuh ramai org Yahudi kerana mereka terlalu bijak dan boleh mengancam kedudukan bangsa Yahudi.


Pada awal 1900 mereka telah menubuhkan pertubuhan Yahudi Sedunia di Britain.Mereka telah meletakkan beberapa agenda dalam memartabatkan bangsa mereka.Antaranya :

  1. Menghuru hara dunia ini dengan penganjuran pesta2 maksiat. Akhirnya dunia ini akan rosak sehingga semua manusia memandang agama mereka sbg yg terbaik. Antaranya homoseks, lesbian & gay.
  2. Merampas Baitul Maqdis dari tangan org Islam dan Kristian. Pada tahun 1960an org yahudi telah mendarat di Semenanjung Gaza dan mereka telah berperang dengan org Arab. Akhirnya terbentuk negara Yahudi, Israel.
  3. Merampas Madinah dari tangan Islam dan Madinah diletakkan dibawah NegaraYahudi Raya(ISRAEL). Madianah merupakan tanah air mereka. Mereka telah diusir oleh Nabi Muhammad kerana belot ketika Rasulullah berperang dengan Musyrikin Mekah
  4. Mewujudkan sistem ekonomi yang dipenuhi sistem riba' dan bermatlamatkan keuntungan. Yahudi tidak akan mengenakan riba' kpd sesama bangsa mereka. Lihat dunia hari ini penuh dengan sistem riba'. Perniagaan bukan lagi bermatlamat untuk kemaslahatan umum tetapi lebih kpd keuntungan sehingga ada pihak yg tertindas.
  5. Menganggap bangsa selain Yahudi sbg lembu dan layak disembelih. Di Palestine kita boleh lihat kekejaman mereka. Askar mereka sesuka hati menembak org awam.
  6. Menghapuskan sistem khalifah Islam dan cara hidup Islam. Yahudi memang benci kepada Islam kerana Nabi Terakhir diturunkan kepada org Arab. Mereka sebenarnya berharap bahawa Nabi terakhir itu datang dari keturunan mereka.
  7. Menjadikan negara Islam sbg negara pengguna kepada industri walaupun mereka memiliki sumber asli yg banyak.

Agenda ini telah ditulis di pintu masuk Parlimen Israel. Sebahagian matlamat ini telah tercapai. Sebahagian lagi masih di dalam usaha mereka. Yahudi telah byk melakukan banyak kerosakkan di muka bumi ini.

Mungkin ramai tidak tahu bahawa budaya merokok merupakan agenda Yahudi. Sebenarnya org Yahudi tidak merokok. Anda boleh lihat kilang2 rokok2 spt Marlboro dimilikki oleh org Yahudi.
Anjuran merokok ini sebenarnya dilakukan spy umat manusia melakukan pembaziran dan merosakkan badan mereka.

Dalam hiburan, Yahudi mewujudkan pelbagai jenis muzik antaranya rap, hiphop,punk dan macam2 lagi. Melalui muzik mereka menyelitkan unsur hedonistik atau keseronokan yg melampau.

Banyak lagi kerosakan yg telah mereka lakukan. Oleh itu saya berharap infoini dapat memberi maklumat serba sedikit ttg Yahudi laknatullah. Janganlah terkejut kenapa US menyokong Israel. Israel itu sebenarnya ditubuhkan oleh org Yahudi dari Amerika Syarikat yang kembali ke Palestin untuk mencapai matlamat2 tadi. Kita membenci mereka. Tetapi mereka telah lama mempersiapkan diri.

Fikir2kanlah teman.....

No comments:

Post a Comment